Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
EPISTEME KOINONIA
  • Home
  • About
    • Editorial Team
    • Contact
    • Standard for Evaluators
    • Formats
    • Privacy Statement
  • Editorial Standards
  • Editorial Standards
  • Editorial Policies
    • Focus and Scope
    • Section Policy
    • Peer review process
    • Frequency of publication
    • Open access policy
    • Ethics and Best Practices in Publishing Policy
    • Archiving policy
    • Copyright policy
    • Plagiarism detection policy
    • Evaluation System
    • Article Processing and Publication Charges (APC)
    • Reuse Policy
    • Política de uso de herramientas de IA
  • Current
  • Archives
  • Magazine Portal
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 1 No. 2 (2018): Julio-Diciembre. 2018

Vol. 1 No. 2 (2018): Julio-Diciembre. 2018

					View Vol. 1 No. 2 (2018): Julio-Diciembre. 2018
Publicado: 1 de Julio de 2018
DOI: https://doi.org/10.35381/e.k.v1i2
Published: 2018-07-01

Editorial

  • Editorial

    Jesús Antonio Pirona
    3
    • HTML (Español (España))
    • PDF (Español (España))

De Investigación

  • Organizational culture in teachers of basic education

    Ana Cecilia Eljuri Blanco, Maydalí Villasmil Yánez
    4-17
    • HTML (Español (España))
    • PDF (Español (España))
  • Teachers and parents in the student learning process

    Andreína Páez
    18-34
    • HTML (Español (España))
    • PDF (Español (España))
  • Strategic management as a tool for transformation in educational management

    Iris Zurita
    35-60
    • HTML (Español (España))
    • PDF (Español (España))
  • Personal development and assertive management of emotions in students

    Raemy Roque Díaz
    61-82
    • HTML (Español (España))
    • PDF (Español (España))

Make a Submission

Make a Submission

grupos

instructivos

DIRECTORIOS

MIAR

ERIHPLUS

 

CATÁLOGOS

LATINDEX. CATÁLOGO 2.0

 

PORTALES DE REVISTAS/ HEMEROTECAS VIRTUALES

DIALNET

SCIELO-VENEZUELA

 

ÍNDICES Y SERVICIOS DE RESÚMENES

CLASE

IRESIE

BIBLAT

REVENCYT

 

SITIOS WEB ACADÉMICOS ESPECIALIZADOS

RESEARCHGATE

ACADEMIA.EDU

 

AGREGADORES

LATINREV

 

BASES DE DATOS

AURA

 

POLITICA DE DETECCIÓN DE PLAGIO

 

diccionarios

Diccionarios y Tesauros

 

 

Language

  • Español (España)
  • English

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

contador

 

 

 

Developed By

Open Journal Systems

FUNDACIÓN KOINONÍA

RIF: J-407575716

Episteme Koinonía.

Revista Electrónica de Ciencias de la Educación, Humanidades, Artes y Bellas Artes

Hecho el depósito legal: FA2018000022

ISSN: 2665-0282

presidencia@fundacionkoinonia.com.ve

Web Page URL: https://fundacionkoinonia.com.ve/ojs/index.php/epistemekoinonia

OAI-PMH URL: https://fundacionkoinonia.com.ve/ojs/index.php/epistemekoinonia/oai

                   

Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-No Comercial-Compartir Igual 4.0 Internacional

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.