Personalized learning unleashed: AI as the new architect of university education

Authors

DOI:

https://doi.org/10.35381/r.k.v8i2.2911

Keywords:

Editoria

Abstract

Editorial

Downloads

Download data is not yet available.

References

Barrios-Tao, et al. (2021). Propósitos de la educación frente a desarrollos de inteligencia artificial [Educational purposes in the face of artificial intelligence developments]. Cadernos de Pesquisa, 51, e07767.

Martínez-Comesaña, M., et al. (2023). Impacto de la inteligencia artificial en los métodos de evaluación en educación primaria y secundaria: revisión sistemática de la literatura [Impact of artificial intelligence on assessment methods in primary and secondary education: systematic review of the literature]. Revista de Psicodidáctica, 28 , 93–103.

Parreira, A., et al. (2021). El desafío de las tecnologías de inteligencia artificial en la educación: percepción y evaluación de los profesores [El desafío de las tecnologías de inteligencia artificial en la educación: percepción y evaluación de los profesores]. Ensaio: Avaliação e Políticas Públicas em Educação, 29 (113), 975-999.

Published

2023-08-15

How to Cite

Peñalver-Higuera, M. J. (2023). Personalized learning unleashed: AI as the new architect of university education. Revista Arbitrada Interdisciplinaria Koinonía, 8(2), 1–3. https://doi.org/10.35381/r.k.v8i2.2911