Revista Arbitrada Interdisciplinaria Koinonía

Koinonía is a multidisciplinary scientific publication, which disseminates original scientific papers, essays and bibliographic reviews related to Education Sciences, Tourism, Social and Economic Sciences, Agro and Sea Sciences and Exact and Applied Sciences Of semiannual appearance, it is aimed at researchers, scientists, undergraduate, postgraduate and postdoctoral students, teachers and professionals who have an interest in the areas of Education, Tourism, Economic, Social, Agro and Sea and exact and applied Sciences. This publication has as its core objectives: the dissemination of knowledge, enable peer exchange and stimulate scientific and academic production.

Revista Arbitrada Interdisciplinaria

Verificación de Status de Artículos

A todos los autores que deseen verificar el status de sus artículos, lo pueden realizar a través de su cuenta en el sistema OJS de la Revista o escribiendo a koinonia@fundacionkoinonia.com.ve

Comité Editorial

Publicado: 2019-11-30

REGISTRO ACTIVO

SE LE NOTIFICA A TODOS LOS COLABORADORES QUE PUEDEN REGISTRARSE DIRECTAMENTE POR EL OJS DE LA REVISTA Y CARGAR SU ARTÍCULOS.

SI DESEA MAYOR INFORMACIÓN SOBRE ESTE PROCEDIMIENTO CONSULTE:

Manual del Autor en OJS

Publicado: 2019-07-17